Hatay31 yani sizin bebeğiniz ağlıyorsa gazı vardır muhtemelen o bebek ağlamıyorsa gazı yoktur:) ben de tok olduğuna emindim ama bi sefer açlıktan ağlamış bebişkom. Ama geneli gazdı, geçiyor merak etmeyin ama masaj çok etkili. Bitti artık diyordum hala atıyordu masajla ve bence damla başlayın biogai etkilydi iyi ki onu kullandım