Hatay31 Bu çok zorlu bir süreç oglum 8 aylık ve kolik bir bebekti sürekli aglar ve hiç uyumazdı zorla uyutmaya calisirdim anne karnı sesi acardım birde hamak besikler var biliyorsunuzdur belki ondan almıstm onda sallaya sallaya anne karnını dinleyerek zorla yatirirdim benim vücudum uykusuzlugu kaldirmiyordu o daha bebekken hic gündüz uyumazdi 2 saat ugras 10 dakika sonra uyansın bazen battaniyede sallardik doktorumuzda hep normal diye karşıladı ama cok zorlu sürec ben 8 aydır kayınvalidemle beraber yaşamaya basladım kolik bebege tek basınıza bakmak mümkün degil malesef