Hatay31 kızım 2 ay 3 günlük doğduğu günden beri sürekli huysuz ağlayan bir bebek gündüz uykusu nedir bilmiyoruz en fazla 20 dakika onuda ağlaya ağlaya uyanıyor geri gazı çıkıyor hem alttan hem üstten doymuyor desem kusuyor 1 kg alıyor her ay 3500 doğdu bugün tartıldı 5600 ne yapacağımı şaşırdım sürekli ağlıyor sürekli huysuz bana bi akıl verin neyi var doktora götürüyoruz sağlıklı çocuktur ağlar diyor ağlar mı 15 gün sonra eltimin çocuğu oldu o uyuyor sürekli gazı varsa ıkınıyor çıkarıyor geri uyuyor ne yapacağımı şaşırdım 😞😞
Bade28 Hatay31 kıyas yapma her bebek kendine özel benimkide ağlıodu geçti şükür koliktir beyaz gürültü açın sıcak tutun ten temasınız bol olsun
Deletedmom_78 Hatay31 yorulmanı anlayabilirim ama eltinin çocuğuyla olan kıyaslamana anlam veremedim.
Eylblz Hatay31 kolik bebektir. Benim bebegim 50 günlük sadece ayagimda sallama yla uyuyor.ayagimi durdurdugum an çığlık kiyamet.
Hatay31 Deletedmom_78 kıyas için demiyorum gaz için ağlasa onunkinin karnı daha sert daha gazlı bir bebek başka bir sıkıntısımı var çocuğumun anlamaya çalışıyorum
Babyalina Deletedmom_78 kıyas yapmamış insan etrafında kendisiyle aynı ayda olan bebek görünce o ağlamıyor bizimki ağlıyor bir derdimi var diye tabiki düşünür
Dnym Biz de öyleydik gazı vardır. Gazı çıktı diyordum 3 4 tane ama sorna masajla 15 tane gaz atıyordu. Damla kullanın ve masaj
Hatay31 Babyalina yaa bir yeri ağrımasın bi sıkıntısı olmasın da çünkü ağladıkça aklıma her türlü şey geliyor
Dnym Damla kullanın bize biogai çok iyi geldi, kakasını yapmadan önce 1 saat 2 saat ağlıyordu şuan 3 aydayız rahat aplamıyor, bu seferee emmesi sorun oldu yani böyle böyle büyüyolar heralde her bebek farklı
Dnym Hatay31 yani sizin bebeğiniz ağlıyorsa gazı vardır muhtemelen o bebek ağlamıyorsa gazı yoktur:) ben de tok olduğuna emindim ama bi sefer açlıktan ağlamış bebişkom. Ama geneli gazdı, geçiyor merak etmeyin ama masaj çok etkili. Bitti artık diyordum hala atıyordu masajla ve bence damla başlayın biogai etkilydi iyi ki onu kullandım
Hatay31 _bahar_ doğduğu gün gece hastaneyi ayağa kaldırdı doğduğu günden beri mi öyleydi sizinki de ne zaman düzeldi
_bahar_ Hatay31 evet inanmazsiniz doğdu ilk gun hiç uyumadan sabahı etti annem sabaha kadar kucağında gezirdirdi..doğumdan sonra hastaneyi ayağa kaldırmıştı aglamasiyla herkes bizi konuşmuştu 🙈
_bahar_ Hatay31 düzelmedi hala cazgır ve peşimden hiç ayrilmaz sürekli ilgi bekler hala iş yaptirmaz 14 aylık oldu düşünün eşim seni 10 yıl yaslandrdi bu çocuk diyo ve ben tek başıma baktım kimse yardımda etmedi telefonda anlatırdım bana inanmazlardi yazın tatile falan gidince inandılar tabi yaşayıp görünce 🤣
Ask35tego Hatay31 benim bebeğim de aynı anlattığın gibi, 8 gün sonra arkadaşımın oldu o pamuk. Bu karakter sanırım 7 aylık oldu düzelmedi. Bazı bebekler böyle dedi doktor😳 bu arada oğlum kolikti
Didemm96 Hatay31 ilk zamanlar benim oglumda hep uyurdu 2 aylıkken başladı yanina uzanmami istedi sallamami istedi .. elektrikli süpürge makine ve matkap sesine bayiliyordu🤦♀️ Her aksam banyo yaptırıp masaj yapın karnina ve sirtina iyi gelir belki ben böyle yapa yapa 3 ayina girince bitti ama tabi bazen huysuzlugu tutuyor arada 😊 herseyin ilaci sabir ve zaman.. 🤗
Hatay31 Didemm96 pış pış sesi ve süpürge sesi var YouTube da onunla biraz sakinleşiyor ya da duayla ağlamasa çok akıllı bir bebek aslında seninle konuşur agulayıp güler ama ağlamaya başladımı felaket 🤦♀️