SusamTanesi26 Valla ben hep tek başımaydım hastanede kaldım doğumdan sonra 2 gün eşim bile yoktu yanımda bebeğinle kaldım yapayalnız tecrübesiz. Tabi korona yüzünden. Çok normal yaşadıkların benim kızım 16 aylık oldu normalde artık gece hiç kalkmıyor 2 gündür gecenin bir körü kalkıp uyuyamıyor dün hıçkıra hıçkıra ağladım. Belli bir süre sonra tahammül azalıyor. Tabiki şuan ilk zamanlara göre kat kat kolay herşey.Sanırım çocuklar okula gidene kadar rahatlayamıyoruzz tam olarak