mehmel54 canim evine donsen keske yalnız bakmak inan daha iyi. Bende ilk gunler annemle kayinvalidemle gerildim emzirme mevzusunda vs annem yanımda kalacaktı 10. Gün gönderdim yalnız cok daha rahat oluyor inan. Cok iyi anlayabiliyorum normalde memeye tutabildigin bebegi biri olunca tutturamiyorsun. Gerekirse uyar yaninda çekiniyorum bakma lütfen de ve bebegini kendi kokuna alıştır verme kucagina kimsenin mümkün oldukça