Hiilos SusamTanesi26 bende şuan öyleyim canım eşim şehir dışında çalışıyor annemlerde kalıyorum ben bazen diyorum ki eve gideyim yaparım ama haftasonu eşim geldiğinde eve geciyoruz tek başıma başa çıkamıyorum ne zamana kadar böyle gider bilmiyorum
SusamTanesi26 Yica bilmiyorum olabilir bide şimdiden dişleri kaşınıyo beyaz beyaz olmuş çıkcak galiba erkenden
Denizasel34 Yica ben ben ben o ayaktayım ve mahvolmuş durumdayım hiç kızım böyle değildi herşeye ağlıyor yatıyor kalkiyir emiyor uyuyo uyuyamiyir herşeye ağlama modu dış sikintimizda başladı destek yok kimseden eve bomba atmış gibi gecicek diye teselli veriyorum kendime 🥳
11Hilal11 SusamTanesi26 aynen oyle sadece sabir gerekiyor eski hayat geri dönmüyor ama siz yeni hayata alisiyorsunuz 😊😊 ama su bi gercek bu zamanlarin tadini cikarin bidaha geri gelmiyor
SusamTanesi26 CeylininAnnesii ne yalnız kalabiliyoruz ne onlarla olabiliyoruz sıkıştık kaldık valla nasıl olcak ne zaman huzurlu olcaz evladımızın tadını çıkarabilcez çok merak ediyorum insanları da anlamış değilim bikaç ay idare edemiyolar mı bizi biraz güzel söz söyleyemiyolar mı ya
CeylininAnnesii SusamTanesi26 amin cümlemizin evlatlarını rabbim bağışlasın valla idare edemiyorlar demekki mesela annem benden hem ev işlerini yapmamı hem çocuğuma bakmamı istiyor yetmiyor bide çok yoruluyormuş gibi masaj falan bekliyor benden üstüne bi dünya laf yiyorum yapmıyorum diye saracak şey de kızım oluyor çocuğun altını almıyormuşum 3 saate bir değiştiriyorum çocuğuma karışıyor 3 aylık çocuğa pekmez vermiyormuşum yemek suyu vermiyormuşum bu çocuk hep kucakta mı duracakmış gezecekmiş yada uyucakmış bilmem neymiş vallahi usandım kendisi 3 tane büyütmüş bişey olmamış hiç birini kucağında taşımamış stresi sıkıntısı da cabası artık valla adama başlarım işine mesaine deyip çıkıp gidesim geliyor evime en azından bu kadar laf duymuyorum
Redpepper Ben de 4 aylık anneyim, annem benimle gündüzleri ve alışamadım uykusuzluğa, psikolojik tedavi görüyorum
Redpepper SusamTanesi26 ben anneme bırakıp gidiyorum, henüz 2 aydır gidiyorum bakalım inşallah iyi olacak, biraz daha iyiyim ben çok çok kötüydüm tabi tam düzelmedim yine kötüyüm ama en azından eskisi kadar değil
Hiilos SusamTanesi26 canım kaç yaşındasın ben 27 yim acaba diyorum erkenmiydi çocuk için hazır mı değildim valla benimde kafamda deli sorular ilk çocuk bide allahım yanlış yapiyorum sanki herseyi
SusamTanesi26 Hiilos 31 yaşındayım ama bende senin gibi düşünüyorum acaba hazır değil miydim yada bende anne olabilcek kapasite yok muydu diyorum sanki ona yetemiyormuşum gibi geliyo ilk çocuk gerçekten çok zor ama bunu yaşayınca 2. Ye cesaret edemem galiba
Yenidoganbakimi SusamTanesi26 ilk haftalar annem kayınvalidem yanımdaydı ikiside gittiler eşimde çalışıyor hatta gececi bugün bu hafta tektik kızımla tek kalamam diye çok ağladım ama iyikide tek kalmışım cesaret geldi dilinden daha iyi anlar oldum banyosunu tek başıma yaptırmaya başladım ve çıt sesine uyanmamayı öğrendim artık ağladığında duyup uyanıyorum 1 aylık olduk şimdi annem geliyim mi diyor gelme diyorum 🥰
SusamTanesi26 Yenidoganbakimi maşallah ne kadar güzel bi durum tebrik ederim sizi inşallah bende yapabilirim peki saat başı veya bikaç saate bir uyuyup uyanmak sizi kötü yapmıyo mu psikolojinizi bozmuyo mu?
SusamTanesi26 CeylininAnnesii anlamıyolar işte canım bide elimiz mahkum onlara bunu gördükleri için sanki daha da yükleniyolar bize günahlarını almim ama öyle hissediyorum benim annemde bi iyi bi kötü davranıyo azarlıyo arada beni sen uyutamazsın ben uyuturum falan diyo bide böbrekleri rahatsız annemin o yüzden sürekli sızlanıyo sinirleniyo onu öyle görünce daha kötü oluyorum bazen diyorum acaba kendim baksam daha mı iyi olurum aşağı tükürsen sakal yukarı tükürsen bıyık ağlayıp gezmeye devam ne yapcaz böyle bilmem😔
Banucetin SusamTanesi26 olmadı ama bu yapıyla alakalı bence 2 tane kız kardeşim var onlarla da hep ilgilenirdim biri ben 6 yaşındayken diğeri 11 yalındsayken doğmuştu herkes küçük anne derdi ve bebeklerimizi bu dünyaya biz getirmek istedik 9 ay güvenli anne karnından ayrılıp bambaşka bir hayata gözlerini açtılar bizim görevimiz onların yanında olmak ❤️
CeylininAnnesii SusamTanesi26 valla ben gidicem evime böyle devam ederse canım en azından kendi evlerimizde bize böyle baskı kurucak insan yok sıkıntıya girmeyiz en azından kendi yağımızda kavruluruz bakan nasıl bakıyor bizde bakarı alışırız
Yenidoganbakimi SusamTanesi26 alıştım sanırım gündüz uyumayı bıraktım gecede kızımı 3 saatte bir kaldırıyorum 2 kere uyuyunca yetiyor artık bana🥰
SusamTanesi26 CeylininAnnesii doğru diyosun cnm bende öyle düşünüyorum ama annem bende kalıyo aynı şehirde değiliz uzak mesafe git desem nasıl dicem gittiğinde yapamazsam nasıl gel dicem