mehmel54 ahh ah ilk günler bizimde öyle oldu şuan 3. Aydayız kaynanam benim ve bebeğin başında bekliyodu altını bile açmıyodu uyuyan bebeği sevcem diye uyandırıyodu en son dayanamadım eşime gitmesini söyledim annem kaldı benimle ama onunla da bi anlaşıyoruz bi anlaşamıyoruz eşim doğum yaptığım gün yanımda kalcaktı annemle beraber öyle konuşmuştuk ama başı ağrıdığı için annesini yanıma bırakıp gitti hala aklıma geldikçe ağlıyorum sanki biz doğum yapmadıkta onlar yapmış gibi çok anlayışsızlar sarılığı bizde yaşadık korkmayın geçiyo fototerapi verdiler oğluma bigünde kendine geldi ben 1 ay kadar mama takviyesi yaptım ve sürekli emzirdim