SusamTanesi26 benim de kayınvalidem kaldı 2 hafta, sonrasında yalnız devam ettim, o 2 hafta boyunca hiç cesaretim yoktu kendimi çok kötü yetersiz hissediyodum sürekli ağlıyordum, bide evde biri olunca gereksiz yorumlar da oluyor, şimdi 37 günlük bebeğimi herşeyi ile ilgileniyorum, kendim yıkayabiliyorum çok şükür