Kuzeyin_annesii Bizim de alt katimiz boş. Daha doğrusu yatak odası olan taraf dolu. Salon ve odaların olduğu taraf boş. Evimin de etrafı boş ve cepheye bakıyor. Yazın taşındık bu eve. Gelen herkes kışın bu ev ısınmaz çok soğuk olur dedi. Babam inşaatçı. Babam bile donarsiniz kışın dedi.suan hava 17 derece. Evin içi şuan klima açık değil 24 derece Kapıyı pencereyi acmayinca soğuk olmuyor. Bence bu iş biraz yalitimla alakalı