Kuzeyin_annesii bizim alt katimiz yaz ve kış boş 🤷 üst katimiz iki haftada bir geliyor ona rağmen klima yetiyor 24 dereceye ayarlıyorum.. ben hırka giyerim çocukta uyku tulumu yetiyor yani.
Ben geçen seneden beridir uyku tulumu alıyorum tam ayına göre alıyorum . Şuanda 17 aylık 1,1.5 yaş alıyorum . Sizde ayına göre tercih edebilirsiniz bol oluyorlar zaten 🥰