Kuzeyin_annesii Salonda klima var bizim. Kızımın odası dediğiniz soğuk ama zaten kendi odasına uyumuyor . Henüz ayirmadim odasını 17 aylık. Gündüz salonda oturuyoruz klima 24 derecede ayarlı.salonda oyuncaklarla oynar. 1.5 tog değerinde uyku tulumu giydiriryorum gündüz. Koridoara mutfağa gelince üşümesin diye ısısı aynı kalsın diye.. beşiği yatak odasında uyumaya gitmeden önce elektrikli soba açıyoruz orada derecesini 18,19 yapıyoruz odanin. Ve kapatıyoruz.. 2.5 tog değerinde uyku tulumu giydiriyorum gece . Bu şekilde