asiltonunmommysi ilk kez mi kar görüceksiniz, seneye gidin. 4 aylık bebeği oraya götürmek cok rısklı bence. Benim kızımda 4 aylık, inanın doğdundan beri bende hic durmadım hep cıkarıyordum ama gecen hafta hastalandı ve o korku bana yetti. İlk bebeğim ve ilk kez hastalanıyor, cok kötü oldum. Bence asla bebeği oraya götürmeyin. Bırakacak kimseniz yok mu, okadar meraklıysanız gitmeye bebeği bırakın oyle gidin