asiltonunmommysi 4 aylık bebek için uygun değil bence ben gittim ama teleferige binmemiştim bekardım. Ben bile üşümüştüm ellerim ayaklarım. Aracınız soguk olur bez değiştirirken üşür mesela . Sizin oraya gidip takılcagınız en fazla 2 saat olur teleferik harici. Bebekle nasıl kayacaksınız?kahmayacaksanız o soğuğa gitmeye hiç değmez hiç