asiltonunmommysi karın soğuğu insanı çarparsa çok köyü hasta olursunuz,
karda bebekle yürürken dengenizi sağlayamazsanız Allah korusun kötü sonuçlarla karşılaşabilirsiniz, karda ne kadar kalın giydirsende alt değiştirirken falan üşütme olasılığınız çok yüksek, teleferiğe bebek almıyorlar, ve baya uzak. Bence bebekle zor olur. İlla gitmek istiyorum derseniz de otel de kalmalı gidin. Eşinizle dönüşümlü ya da ailenizden birini götürün yanınızda onlar oda da kalsın siz eşinizle vakit geçirin. Birgün için değmez canım.