GmzSnn ilk defa dün gece kısmen bebeğimi senin gibi uyuttum 😁
Bende gündüzleri emziririm emerken uyur gazını cıkarmak için kaldırıdığımda uyanır ama pışpışlarım uyur bazen cok uzun olmasada uyur işte ama gece coğu zamn 1den sonra mahveder beni yanımda yatırırdım emer uyur gazını cıkarırken uyanırdı yada göğsümde uyurdu uyanmasın bende uyim die kıpırdamazdım. Dün akşam senin yazdığın gibi deneyim dedim. Salonda oturuoduk 9:30 falanda emdi gazını cıkardım uyudu yanımızda koltuğa yatırdım bu arada benimki yüz üstü daha rahat uyuyup daha rahat gaz atıo sanırım bacakarını karnına doğru cektiği için yanındayken öle yatırırım11:30a kadar uyudu sonra mırın kırın edince hiç konuşmadan normalde her ağladığında sakinleştirmek için hep konuşurduk tam uyanmadan tekrar emzirdim yine 1:30kadar uyudu gazını cıkardım sonra beşiğine normal yatırdım uyanır oldu hemen gece lambasını kapadım emziğini verdim karanlıkta öle biraz baktı etrafa sonra uyudu gitti gece sabaha kadar devam ettik böle iki saatte bir şeklinde süper oldu hemde yatağında uyumuş oldu 😁 Şuan acaip mutluyum ilk defa bende oda uyudu yaniii bebiş aksam bi saatten sonra uyursa tam uyanmadan emzirip karanlıkta olursaa kendi kendine uyuomuş 🤗 ( Benim odanın gece lambası baya ışıtıodu odayı )maşallah tütütütütü dielim 🙈 İnşallah bu rutinde devam edebilirim 🙏🏻