AHFKASAP Benim bebeğim 25 günlük ve tabiri caizse hiç uyumuyor. Eşime bebekken kullandıkları Demir bir beşik var onda sallayarak uyutmaya çalışıyoruz ama onda da en fazla 1 saat uyuyor. Sallayarak uyutmaya da içim hiç el vermiyor. Ne yapacağımı şaşırdım. Uykusuzluk başıma vurdu artık. Sürekli de emmek istiyor ve memede uyuyor. Sizler bebeklerinizi nasıl uyutuyorsunuz? 😩
KaraKedi AHFKASAP Bebeğin daha çok küçük hiç sallamasan keşke 😕 ve emziriyorsan aslında her emmek istediğinde emzir bence sakinleşiyorlar zaten onun çekişi kuvvetsiz ve miğdesi de çok küçüktür. Ağlamasının gazdan mı yoksa başka birşeyden mi olduğunu çözsen işler senin için daha Kolay olur 👍🏻
BayanYaman AHFKASAP kendinize rutin oluşturma zamanınız gelmiş bence tam 1 aylıktı başladık biz saat 19.30 da banyo yaptırıyorum mayışıyo zaten sonra mememde 1 saat içinde emerek uyuyordu iyice dalması en geç 21.00 buluyordu yerine tam dalmadan yatırmıyorum sallamamak için gece 12 de bide 3-4 gibi emmeye uyanıyor hiç konuşmadan alıyorum altını değiştirip emziriyorım geri uyuyor şuan 75 günlük ve ben neredeyse hiç uykusuz kalmadım ama rutinimide hiç bozmadım banyo yapınca artık uyuycağını anlıyor ve yarım saat sürmüyor uyuması 2. Aya kadar sabah 6-7 gibi başlıyorduk güne şu son 2 haftadırda sabah kalkınca altını değiştirip beşiğinden alıp yanıma yatırıyorum mememi veriyorum ağzına bende uyuyorum oda uyuyor artık boğulma durumu kalmadı başını geri çekebiliyor istediğinde böylece saat 10-11 e kadar uyuyabiliyoruz memede uyumaya alıştı evet ama bu beni rahatsız etmiyor aksine onun kokusunu nefesini duyarak bende daha huzurlu uyuyorum 🤗🤗 maşallah demeyi unutmayın kızıma 😊😊
OlgaArslan AHFKASAP sallama derim bende şuan anneme çok kızıyorum 6 gün hastanede yattık hiç gık demedi 2 gün aç kalmasına rağmen eve geldik kıyamet koptu her gak dediğinde annem beşiğe koyup salladı sonra sallanmaktan beşik kırıldı annem evine döndü ki ben ankarada annem bodrumda yaşıyo ve tek başıma kaldım sallanmak istiyo beşik yok sürekli ağlıyo son çare ayakta sallamaya başladım. Şimdiki aklım olsa inan hiç karışma derdim memede uyutur yerine koyardım
Melihaptt Hastaneden eve geldiğimizden beridir beşiğine yatırıyorum başında piş piş diyerek hafif hafif poposuna vurarak uyutuyorum 38 günlüğüz ama küçük olduğu için böyle olduğunu düşüyordum ilerleyen zamanlarda değişek mi bu rutin emin değilim
AHFKASAP Melihaptt Ben en büyük hatayı orada yaptım zaten. Eve ilk geldiğimiz an da bu şekilde yapsaydım belki sallanmaya alışmazdı. Bence en doğrusunu yapıyorsunuz. Değişeceğini de sanmıyorum. Bide sarılık riski vardı. Sık sık emzirdim ve memede uyudu hep o yüzden alıştı memede uyumak istiyor. Ben de buna alışsın istemiyorum ama bu sefer sallanmaya alışıyor. Ne yapsam bilemedim 😩
AHFKASAP KaraKedi İnanın sallamak istemiyorum ama başka türlü hiç uyumuyor. Her istediğinde emziriyorum sakinleşiyor. Emzirme bitince gazını da rahat çıkartıyor. Ama gözünden uyku akıyor artık esniyor yine de direniyor uykuya. Sallayarak derin uyumuyor diyorum eşim ve kayınvalidem o zaman al uyut nasıl uyutacaksan diyorlar. Ağlamasına da dayanamıyorum mecbur sallıyorum 🙁 çok vicdan azabı çekiyorum ama uykusuzluk da beni stresli yapıyor en azından o uyuyunca ben de 1 saat dinleniyorum. Yoksa o da olmasa yorgunluktan sütüm de azalacak. Vallahi artık şaşırdım ne yapacağımı 🤷♀️
KaraKedi AHFKASAP benimki de 4aylık bazen o kadar hırçınlaşıyor ki dediğin gibi gözünden uyku akıyor gözlerini ovuşuruyor emiyor emiyor ama uyumuyor alıyoruz kucağımıza dolaştırıyoruz oyuncaklarıyla oyalıyorum etrafı gösteriyorum dışarıya baktırıyorum müzik dinliyoruz artık o uyumak için bana direnir hale geliyo güzelce uyuyo şükür 😪 tabi bu en çok bize zor oluyo uyku ne unuttum zaten sabretmeye çalış şimdi senin ki çok ufak onun ilgisini çekecek oyalayacak şeyler bulmaya çalış moralini bozma sütün herşeydir umarım yoluna sokarsın 😘
Elyesa AHFKASAP benim bebeğimde bi ara öyleydi zor da olsa yüzükoyun çevirip pış pışlayarak uyutuyorum en azından biraz daha düzeldi uykuları
Melihaptt AHFKASAP allah yardımcınız olsun umarım alıştırabilirsiniz başta biraz zorlanırsınız ama sonra çok rahat edersiniz
Elf AHFKASAP bebeğim suan 2 aylık memede uyuyor ilk zamanlardan beri şuanda memede uyusada yerine bırakıp pışpışlayınca belli bir süre uyuyabiliyor ama ilk zamanlar memede uyumak istiyordu koydugum zaman uyanacak diye cok oldu oturarak uyuduğum bence siz strese girmeyin rahat olun emin olun cok fazla değişecek daha o da düzenini oturtamadı sallayarak uyutmaktan sa memede uyuması daha guzel bence 🤗
GmzSnn Bizimki gece fix 10:00 başLarm emzirmeye 11:00 kdr emer bırakır emer bırakır derken uyur ben gece sarıyorum bebeğimi sarınca kendini uyandırmıyo ama gündüz sarmıyorum 11:00 de uyur 3-4 kdr uyur en geç eğer çok acıkırsa 2buçuk ciwarı uyanır sonra emerken yine baya emer bi saat uyanık emzirme durumundayız sonra yine bayıLır yanLız emzirmeyi gece karanLıkda yapıyorum uykusu açıLmasın diye oda karanlıkda tekrar daLıyo emerken sonra tekrar uyuynca 5-7 arası bi kere daha uyanır yine karanLıkda emzirrim uyur 9 da uyanır bazen 10 da bi dahada karanLıkda emzirmem karanLık benm yatak odam gündüzde karanLık perdeLerim siyah gündüz sesLi we ışıkda gecede sessiz we karanLıkda uyutmaya 3 günLükden beri hiç değiştirmeden uyguLuyorum gündüz hep saLonda box da yatırdım gecede hep kendi odasında sessizLikde we karanLıkda uyuttm aLıştı artık uyku süresi hergün uzuyo beşer dk onar dk bugün 40 mız çıktı
Melihaptt GmzSnn kendi odasında mı uyuyor en baştan beri ben 3 4 aylık gibi geçireyim diye düşünmüştüm geç mi olur acaba duymazsam diye korkuyorum
Esrabayrakdar GmzSnn ilk defa dün gece kısmen bebeğimi senin gibi uyuttum 😁 Bende gündüzleri emziririm emerken uyur gazını cıkarmak için kaldırıdığımda uyanır ama pışpışlarım uyur bazen cok uzun olmasada uyur işte ama gece coğu zamn 1den sonra mahveder beni yanımda yatırırdım emer uyur gazını cıkarırken uyanırdı yada göğsümde uyurdu uyanmasın bende uyim die kıpırdamazdım. Dün akşam senin yazdığın gibi deneyim dedim. Salonda oturuoduk 9:30 falanda emdi gazını cıkardım uyudu yanımızda koltuğa yatırdım bu arada benimki yüz üstü daha rahat uyuyup daha rahat gaz atıo sanırım bacakarını karnına doğru cektiği için yanındayken öle yatırırım11:30a kadar uyudu sonra mırın kırın edince hiç konuşmadan normalde her ağladığında sakinleştirmek için hep konuşurduk tam uyanmadan tekrar emzirdim yine 1:30kadar uyudu gazını cıkardım sonra beşiğine normal yatırdım uyanır oldu hemen gece lambasını kapadım emziğini verdim karanlıkta öle biraz baktı etrafa sonra uyudu gitti gece sabaha kadar devam ettik böle iki saatte bir şeklinde süper oldu hemde yatağında uyumuş oldu 😁 Şuan acaip mutluyum ilk defa bende oda uyudu yaniii bebiş aksam bi saatten sonra uyursa tam uyanmadan emzirip karanlıkta olursaa kendi kendine uyuomuş 🤗 ( Benim odanın gece lambası baya ışıtıodu odayı )maşallah tütütütütü dielim 🙈 İnşallah bu rutinde devam edebilirim 🙏🏻
GmzSnn Melihaptt odaLarımız yan yana anneLik biLinç aLtına işLediği için korkmayın bence çıt dese duyuyosunuz başkası sesLense uyanmazsınız ama bebek ık mık etsin direk gözLeriniz açıLıyo eşim gece işten geLmiş duş aLmş hemen dibimde kıyafet giymiş duymamışım artık ne kdr yoruLduysam normaLde çıt deseLer uyanırım ama oğLum emme saatinde bi kere viyk dedimi gözLerim direk açıLıyo 😂😂😂 ewet 3 gün anne yanı sepet beşikde yatırdım sınea odasına geçirdim sonradan aLışması zor oLuyo
OlgaArslan Thesra offf off her yerde karşıma çıkmasan benim dertlerimle olmuyo dimi 😍 inan ki saat 12.30 da sallamaya başladım saat 13.15 ve hala sallıyorum durduğum an gözleri açıp dikiyo bana “niye sallamıyon çakarım suratına” der gibi bakıyo korkuyorum geri sallamaya başlıyorum🤣🙈
Thesra OlgaArslan Napicaz boyle inan bilemiyorum surekli sallamayla isimiz sanirim kocaman oluncada sallanarak uyucaklar😂😂
MelikeBayndr OlgaArslan benimde öyle gözler gıdıyor daldı dıyorum bırakıyorum sallamayı uyanıyor iş güç hiçbirsey yapamaz oldum iyice büyüyünce uyku saatlerı de uzadı tabi
Gamze_06 Benim bebeğiminde kırkı çıktı bugün genelde pış pış ve memede uyuyor gece uyanırsa hafif beşiği sallıyorum ama beşik sallamasında pek durmuyor son 3 4 gündür 22.30 gibi yatıyoruz 3 saat 2 saat 1 saat kalkış süresi sabaha doğru azalıyor 6 da kalkar bidaha 11 e kadar uyumazdı ama şimdi 9 a kadar yada 10 kadar 1 saat uyuyup uyanıP o saate geliyoruz uyku düzeni son zamanlarda değişti ama acıkma süresi bi türlü uzamadı en fazla 3 saat 😕
Melihaptt GmzSnn bende başlayım yatırmaya alışmasın benim de sabah eşimin işe gittiğinden haberim olmuyor 😂😂 annem geliyor bazen çocukla ilgileniyor beni öğlen uykusuna yatırıyor bu yaştan sonra tekrar öğlen uykusuna başladım 😂😂😂😂
Gzd AHFKASAP bizimki çok değişken bazen omzumda dolaştırırlen uyuyo böyle dakikalarca yürüyorum evin içinde, bazen kucakta sallayarak, bazen ayakta sallayarak, bazende hiç uyumuyo 🤣