AHFKASAP ay daha neler ya
Kokuna alışmasın ne demek.
Oy nelr neler varmış her kaynana ayrı bir cins.
Bizimki de gezmelerimize takmış durumda. Arada bir çıkıyoruz diye resmen konuşmuyorlar bizimle.
Altı üstlüyuz birde. Normalde gelin kavga çıkarır küser biz de kaynana küsüyor. En zor zamanımızda beni ve bebeğimi yalnız bıraktı nasıl davranmam gerektiğini bilemiyorum 😐
Insanları tanımak çok zor.
Neyse konuyu saptırmayayım biz de bif rutin olusturamadik , gece güzel uyuyoruz ama gündüz uyku yok. Kucakta pış pış, ayakta sallama, memede uyuma ben her çeşidi kullanıyorum ama bir düzene geçmek şart. 43 günlüğüz bu arada.