ikizlerinannesi2985 Butterflyy3 çok kişi memnun ama ben o kadar memnun kalmadım açıkçası. Bebeğe göre değişiyor bu tarz şeyler. Benim bebeklerime arko yeşil tüp daha iyi geliyor mesela
Arzugokturk Butterflyy3 15 TL ince bir tabaka şeklinde sürülüyor benim oğlumun poposu bildiğiniz su toplamış gibiydi ciğer gibi kıpkırmızıydı kısa süre içerisinde iyileştirdi pişman olmazsınız 😊👍🏻
Nesrincente Butterflyy3 ben daha dogum yapmadan aldım kızarıklık oldu mu hemen suruyorum bıseyı kalmıyo
Merry25 Butterflyy3 iki çocuğumada kullandım pişiği önlüyor, tamamen pişik olsa bile sürdükten sonra kısa bi sürede geçiriyor çok memnunum diğer kremleride kullandım ama en hızlı sonuç sudokrem
UraSsmom Butterflyy3 Bi kez çok fazla pişik oldu oğlum 2 3 gün geçmedi, abim demişti sağolsun al diye ilk sürmede azaldı pişik 2. Sürmede tamamen geçmişti
Winner Butterflyy3 yoo araştırmadım , tavsiye üzerine aldım. Memnunum. Öyle herşeyi arastırırsam kafayı yerim valla
UraSsmom Butterflyy3 Evet eczaneden, ben ilaç yada böyle bebek için krem vs ürünleri hiç netten almadım
Metehanbeysmom Butterflyy3 ilk günden beri kullanıyorum her kaka sonrası sürüyorum. Maşallah hiç pişik olmadık
Arzugokturk Butterflyy3 çocuklar hasta olmasın pişik hiç olmasınlar ben piştikten çok tektim denemediği krem kalmadı arkadaşımın önerisiyle kullandım iyiki almışım boşa diğerlerini kullanarak zaman kaybetmişim normal günlük olarak sudo creme devam 😊
ikizlerinannesi2985 Butterflyy3 ben de aynı tepkiyi vermiştim. Herkes onu tavsiye etti. Şaak diye geçiriyor hem de
Deletedmom6262 Butterflyy3 Bebegimin boynuna sürdüm hemen geçti güzel bı kremmis 1 hafta önce almıştım
Butterflyy3 Deletedmom6262 aynen herkes pek memnun peki kokusu nasil icinde oyle parfümlü bi koku var mi
Butterflyy3 Zlm ilk defa duyuyorum teşekkür ederim bilgilendirdiginiz için kız çocuğu kullanıcagi icin insan biraz tedirgin oluyo😌
Momanne06 Butterflyy3 çok memnunum doğduğundan beri kullanıyorum ara sıra bepantol suruyordum hiç faydası olmadi
Butterflyy3 Momanne06 bepanthol kullanıyodum hep pişikleri hemen gecirmiyodu bide pahallandi baya cokda büyük degil yetmez iki cocuk olunca
Momanne06 Butterflyy3 aynen sudocrem çok bereketli valla bitmek bilmedi az sürünce bile faydası oluyor ben bile yüzüme kullanıyorum