Butterflyy3 benim kızım 29 günlük aşırı pişik oldu artık yara olmak üzereydi 3bez değiştirdim, bepantol kullandım, zeytinyağı dediler onu kullandım ama fayda etmedi hiç bişey
bi arkadaşım nıvea pişik kremi önerdi 3. gün bugün ilk günden kızarıklık gitti hemen çok iyi geldi kesinlikle tavsiye ederim,
sudokrem de kızım yoğum bakımda kaldı 1 hafta orda bebek hemşiresi vardı ona sordum kızım eve gelince pişik oldu siz ne kullandınız diye oda sudocrem demişti ben nıvea almıştım ama iyi gelmezse onu alacaktım iyi geldi