Momanne06 Butterflyy3 aynen sudocrem çok bereketli valla bitmek bilmedi az sürünce bile faydası oluyor ben bile yüzüme kullanıyorum
Sevgi_azra Arzugokturk @Butterflyy3 bende aynı şekilde kullanıyorum ikisini de. Pişik olduğunda mavi hametan çok işe yarıyor.
UraSsmom Butterflyy3 Evet eczaneden, ben ilaç yada böyle bebek için krem vs ürünleri hiç netten almadım
Birmelekmeselesi46 Butterflyy3 Bebeğim daha doğmadan tavsiye üzerine almıştım canım. O kadar işimi gördüki. Evde üç dört kutu bulunduruyorum. Ben çok memnun kaldım tavsiye ederim canım.🙏🏻
Adasarin Butterflyy3 kabarık olan pisigi bile 3.4 kere surmede geçirdi ve inci tabaka sürüyorsunuz zaten çok uzun süre gidiyor normal kremler gibi değil gönül rahatlığıyla alin
Birranneee34 Butterflyy3 içinde çinko çok fazla olduğu için hergun sürülmemeli. Ne zmaan baktınız kızarmis o zaman çok ince tabaka halinde sürün
ikizlerinannesi2985 Butterflyy3 ben de aynı tepkiyi vermiştim. Herkes onu tavsiye etti. Şaak diye geçiriyor hem de
Arzugokturk Butterflyy3 çocuklar hasta olmasın pişik hiç olmasınlar ben piştikten çok tektim denemediği krem kalmadı arkadaşımın önerisiyle kullandım iyiki almışım boşa diğerlerini kullanarak zaman kaybetmişim normal günlük olarak sudo creme devam 😊