Sselinmoms frejka yastığı güven vermiyor çocuk onda kasılabilir ya oturamaz ki, ayrıca hareket çağı gelen bir çocuğu kısıtlamak acımasızca olur bence bu tarz aklımıza takılan şeyleri doktorunuza mutlaka sorun ve içinize sinmezse başka bir doktora daha gidin . Oturması başta zordu sürekli öne atıyordu kendini bende korkuyordum ama sonra bir baktım mükemmel oturmaya başladı hatta su an da çok dik oturuyor çok şükür . Yani bandaj takıyorlar diye birşeylerden geri kalmıyorlar emin olun zamanı gelince akranlarını yakalıyorlar