Sselinmoms merhaba güzel anne hiç panik yapma sana tavsiyem İnan bana geçip gidiyor sen mutlu ol bebeğinde mutlu olsun . Bebeğime ilk kez 3 aylıkken takıldı sonra başka doktora götürdüm o bandajı çıkardı başka birşey taktı sonra başka doktorda götürdüm o çıkar dedi vs derken en son işin ehli bir doktor buldum ve 6 aylıktan 11 aylığa kadar bandaj taktık ve daha çıkaralı 1 ay oldu . Doktor emekleme bir gelişim basamağı değil , emeklemez bunu kafaya takma dedi benim bebeğim emekledi , zaten bu bandajı kullanmayan bebekler için bile yürüme 18 ay sınır , oo vaktimiz var diyorum bende . Ben nasıl giydireceğim nasıl koruyacağım nasıl yedireceğim diye düşünüyordum bandajı banyo harici çıkarmak , mama sandalyesine ve oto koltuğuna oturtmak, dar bir bebek arabası ise ona yatırmak bile yasaktı. İnan bana uygun kıyafet de çok yedirmek de düşündüğüm kadar korkunc değil , oto koltuğuna oturtamamak bile o kadar sıkıntılı değildi hepsinin üstesinden bir şekilde geliniyor . Şimdi akranlarını yakalamak üzere her konuda . Ama dönmez bu arada dönmesini beklemeyin . Aparatı çıkarıp dönmeye başladığında da durduramıcaksınız inanın bana 😍