Balliko USG olunca sayılarla belirleniyor ama röntgen hekimin göz kararına bağlı bizim zaten alfa acısı 60 olması gerekirken 59 acaba bu küçük Fark röntgen de gözüküyor mudur ya düzelmediyse ya gözden kactiysa diye
Bide USG mi daha iyi yoksa röntgen mi daha iyi