Bebeğim 4 aylık 2. Ayından beri sürekli ultrasona giriyoruz önce kalçada gelişmezlik var dediler geçen hafta araştırma hastanesine götürdüm hiçbir şey yok dediler dün tekrar bir araştırma hastanesine götürdüm ne olur ne olmaz diye kalça çıkıklığı olduğunu söylediler bilenler lütfen yazabilir mi sonucu göstermek için yarın gideceğim nasıl bir tedavi başlarlar zor bir süreç mi lütfen yardım edin çok üzgünüm 😔😔