Senahmet11 Birebir yaşamış biri olarak soyliyim canım en başta çok geçmiş olsun biz atlattık darısı sizin başınıza 🤲 Bebeğim 1 aylıkken götürdüm ikiside oturmamıstı ama daha küçük 1 ay sonra tekrar getir dediler 2 aylıkken götürdüm sağ oturmuş sol çıkık dediler sonra bandaj kullanmaya başladık 1 ay sonra tekrar götürdüm yine oturmamıstı bandaj devam dedi doktor 4 aylık oldu götürdüm bandaj ise yaramıyor dedi doktor ve alçıya alınma kararını verdi yerine oturttular ve 2 ay göğüsten ayak ucuna kadar full alçıda kaldı kızım o 2 ay yaşadığım zorluğu rabbim kimseye yaşatmasın alçı o kadar agirdiki emzirirken kucağıma almak resmen isgenceydi Allah’tan kızım çok sakin bir bebekti normalde 3 ay kalıcaktı ama doktorumuz duzelmis dedi ve 2 ayın sonunda alçıdan kurtulduk Sonra kilot seklikde bir bandaj kullanmaya başladık onuda 2 ay kullandık her ay kontrollerimiz devam etti şuan düzeldi Allah’a şükür ama çok zor bir süreçten geçtik kızımla beraber Allah şükür atlattık hayırlısıyla kızım 14 aylık bide oğlum var 26 aylık aralarında 1 yaş var bide böyle bir zorluk çektim ama geçti Allah’a şükür şuan 6 ayda bir kontrolleri var sürekli onlara goturucem 😊🤲🥰