Danlacann Ayrıca kendi yaptığım yöntemi de anlatayım bir de böyle denersiniz her yolu denemiş biri olarak 🙈 sütü ısıtıyorum 45 46 derece olunca yani serçe parmak yöntemi ile ılınmasını bekliyorum. 1 yemek kaşığı yoğurt mayamı bir kaseye koyup tahta kaşıkla çırpıyorum ve sütten 1 kepçe kaseye koyuyorum yine tahta kaşıkla karıştıyorum mayayı. Bebeğimin küçük kavanozlarına süt koyup üzerlerine mayaladığım kaseden 2şer 3er kaşık olarak hepsine paylaştırıyorum. Tahta kaşıkla şöyle bir çeviriyorum mayayla karışsın diye. Kavanozların üzerine havlu kağıt koyup kapaklarını da tam sıkmadan öyle üzerine koyuyorum ısıyı muhafaza etsin diye sonra da bir güzel sarıp sarmalıyorum 5 6 saat sonra açıp buzdolabına koyuyorum 1 saat kadar dinlendirip kapaklarını kapatıyorum. Umarım tutturursunuz böyle bir faydam olur 🥰 tahta kaşık önemli bir püf noktası ama bilginiz olsun deneyimlerimden yola çıkarak sulandırmazmış yoğurdu 🌸