Zlm kesinlikle benimde aynı.normal yogurt yapmamış olsam diyeceğim ben yapamıyorum .. yoğurtlarım guzel tutar hatta eşim benden daha güzel yapar üstünde kaymağı bile tutar o yüzden ona denettirdim yok onunki de istediğimiz gibi olmadı bu pastörizede bir püf nokta var sanırım kaçırdığımız ama çözücem insallah fırında denediniz mi ben bir de o yöntemi deniycem bakalım 🤔