Grlnl Ateş iyi diyorlar vücut savaşıyormuş bu şekilde batta doktorumuz hemen ilaç vermeyin ateşi düşürmeye çalışmayın der vücut savaşsın der bizde ilaç falan vermemiştik hiç bide yüksek olmayınca yani ama gece özellikle kontrol altında tutulması gerekiyormuş evet