Eslmerva Evet oldu, hatırlamak istemiyorum o günleri sizi çok iyi anlıyorum, ilkinde hastanede 1 hafta yattık çok zordu, 2.de 4 gün yattık beyinde sıvı birikmesi olmuş, çok büyük bir sıvı olmadığını söylediler, ama bunu 1 hafta yattığımız süre içerisinde beynine 2 defa bakılması a rağmen görmediler demek ki 2. Oluşunda birikmiş bu sıvı 2. Si 1. Sine göre daha iyiydi tamam gözler yine kaydı baygınlık yaşadı ama sesi çıktı 1 2 dakika içinde ve çenemde kitlenmişti açtım çenesini ses çıkardı sus tuttuk hemen acile gittik