Selamünaleyküm Kardeşimlerim oğlum 13 aylık olucak bugün bir yaş aşısını vurduk üç tane aynı zamanda ilk dişi patladı ateşi 38.7 çıkıyor normal mi ne yapmam gerekiyor olabilir dedi zaten ebe ama yine de içim el vermiyor ateş düşürücü de veriyoruz sürekli saat aralıklarla