Bende bir haftadır uğraşıyorum, bebeğimdede var malesef 😢 temizlik yapmaktan bitkin düştüm tüm dolabı poşetledim giyeceğimiz eşyaşarı 90 dereceye attım yumuşatıcı gözüne sirke dökerek
halıları yıkamaya verdim koltukları yıkattım
koltuklara çarşaf serip her gün kaldırıp yenisini seriyorum
ütüsüz eşya gitmiyorum doktorun verdiği ilaç ilk dozda işe yaramadı ikinci dozu deneyeceğim
psikolojik olarak yıprandım kurtulamayanları okudukça panik yapıyorum inş atlatırız 😓🙏🏻