Bende şüpheleniyorum kimseyle yakın temasim vs olmadı aşıdan sonra oldu o zamandan beri var asi yaparmiki birde bendeki uyutmayacak şekilde deil uyuyorum ve bı iz yara yok yaklaşık 2 ay oldu şimdiye iz cikarmiydi birde bebegimde izler var ama üstüne bastırınca izi sönüyor iz kayboluyor uyuz öylemi olur cevaplarsanız sevinirim