Net bilgi: normal değil. Küçücük bebek de nefes alırken hırıltı olup nasıl normal olabilir anlamış değilim bu doktorları!!!
çoğu doktor grip deyip ilaç ya da antibiotik veriyor fakat rsv virüsünde ilaç işe yaramıyorrrrrrr. ( bu yıl biliyorsundur rsv virüsü salgındı)
bebiş istediği gibi rahat nefes alamıyor belli ki. Mutlaka buhar verip rahatlatmak lazım ventolinle beraber. Siz başka bir doktora daha görünüm lütfen. İstanbul’da önerebilirim doktor.