gzm13 Dediğim gibi olan kısıma denk gelmişsin, talihsiz bir durum olmuş, o konuda çok haklısın öfkende. Sadece genelleme olması bir meslek adına üzücü. Bu her meslek için böyle bence. Yoksa her meslekte var çürük elma. Allah iyi insanlarla karşılaştırsın. 🙏