Bedsssss benim oğlum şuan 32 günlük, doğduğundan beri burnundan daha doğrusu genizlerinden gelen bi hırıltı var, acıbademde 2 doktora götürdüm ilki sorun yok normal temizleyin dedi, ona inanmadım diğerine götürdüm oda normal dedi alerjik bebeklerde oluyo dedi fizyolojik serumdan bir kez günde damlat burnuna yumuşat yeterli dedi , ama hala içim rahat değil tıkanıcak diye çok korkuyorum, bir de sonra bronşiolite çeviriyor diyorlar ama doktorlarda hiç bir problem yok diyor anlamıyorum 🤦♀️😔