Ruzz-Batu Reyna ben kullaniyorum ilk aldigimda 3-5 kullanimda yapti koku sonrasinda yapmadi 3 senedir hemen hemen kullaniyorum
ElisAsk Reyna Karaca çelik tencere kullanıyorum yanlarinda bulunan plastik yerler ocağı atesi çok yüksek iken yanıp kokuyor altını kısmak lazım
Reyna ElisAsk onlar değil canım biliyorum onları bende benim dediğim kapağında bulunan plastik yer yukarda foto attın kulp değil. benim dediğim yere ateş gelmesi imkansız
Reyna Adiyokkitabin demliğini atiyorum makinaya ben bazen sıcak suya bulaşık tableti eritip içinde bekletiyorım
defnemilam Reyna annemin 30 senelik emsan tencereleri hala canavar gibi. benimki sizinkinden degil ama karacadan aldigima pismanim saplari isindikca kokuyor bir tanesi kirildi.
zumraac Reyna karacayı arayıp değiştirin. 10 yıl garantisi var. Benim çizikler olmuştu hemen değiştirdiler ama koku olmadı
Reyna zumraac evet alırken söylediler. burada bir arkadaşta ilk kullanımda bende de olmuştu sonra geçti yazmış biraz daha kullanayım geçmezde ararım olmadı. tencerenin içi mi çizilmişti? o çizilmeyi de değiştiriyorlar mıymış?
zumraac Reyna evet bu ürünlerin çizilmez özelliği varmış ama çiziliyo. Sonra değiştiriyolar. Eskidikçe verin değiştirsinler 😄
zumraac Reyna valla içi yanları hep çizildi. Minik minik çiziliyolar. Ben de 2 yıldan fazla oldu kullanmaya başlayalı ama çok memnunum