zumraac Reyna evet bu ürünlerin çizilmez özelliği varmış ama çiziliyo. Sonra değiştiriyolar. Eskidikçe verin değiştirsinler 😄
zumraac Reyna valla içi yanları hep çizildi. Minik minik çiziliyolar. Ben de 2 yıldan fazla oldu kullanmaya başlayalı ama çok memnunum
Reyna zumraac evet kullanım pişirme olarak bende çok beğendim malzemesini felan. değiştiriyorlarsa istediği kadar çizilebilir 😂
barbarosunannesi Reyna ay bütün çeyizini karacadan aldım düdüklüsu hariç ne cezveleri güzel çıktı ne tabakları .hiç önermiyorum kimseye .inanirim
Reyna barbarosunannesi ben memnunum aslında benimde çoğu ürünüm karacadan bu tencerede çok güzel sadece bu olay aklıma takıldı
egelsenkonuss Reyna bende kullandım annemde kullandı böyle sıkıntı yaşamadık. Ama memnun değilseniz tefal titanyum öneririm en harikası o