HonKiPonKiDoNiNo h&m’e neden kızıyorsunuz ki dolar, euro kuru niye böyle oldu, sebebi kimse onlara kızın 😁 zararına satış yapmayacaklarına göre maalesef ki pahalı olacak bu markalar. Hatta lcw ve de factoya bile zam gelecek diyorlar, ülkede pamuk sıkıntısı mı varmış, öyle bir şey okudum. Alınabilir fiyatlarda olsa beden olarak çok beğeniyorum h&m’i uzun süre giyebiliyor oğlum. Dolar&euro bu halde değilken iyiydi bence fiyat performans olarak.