HonKiPonKiDoNiNo üstüne tam gelenleri disarda gydiriyorum büyük olanlari evde bazılarını da kasımda indirim vardi aldim nasipse seneye gydirmek için qldim mesela geçen sene lcw dan ve e bebekten uyku tulumu almistim 7 adet falandı bu sene almadjm seneyede olur bazısı inş ben birazda sonraki seneler içinde aliyorum malum hersey artıyor param varken alma taraftariyim örnek aldığım bir zibin 5 tl iken şimdi 20 tl en az nasipse o yaşlara gelecekler inş o zaman giyer diye düşünüyorum 🙈 geleceğe yatırım benimki🤣🤣 hm den aldığım tutumlar 3 4 yaş şu an bebegimde 28 aylık büyük gelir ama seneye bu fiyata bulamam diye almistim 😇 ben doğmadan 2 li tulumu aldim h m den fiyati vallahi 30 tl falandı 2 si onda n kalip güzel kumaş güzel diye uygun buldukça almaya devam 🤭