Sanırım sizlerin maaşı yüksek. Allah daha çok versin❤ oğlüm 5.5 aylık genel olarak gelen hediyeleri giyoruz hala. Ya da yakınımızdan küçülenleri alıyorum. Bu aylarda o kadar çabuk büyüyorlar ki. Bir çift kıyafete o kadar para vermek içimden gelmiyor. Kendime dahi birşey almadım daha. Ya da bu benim maddi gelirimden kaynaklı olabilir. 😊