HonKiPonKiDoNiNo Baby_Mila Ya ben gerekirse kendimden kisiyorum cocuk icin hersey feda olsun diyorum ama nereye kadar..
Baby_Mila HonKiPonKiDoNiNo İnan bende aynı kızım olmadan kendime 10 alıyorsam kızım olduktan sonra 2 alıyorum ama bu şekilde zamlardan sonra düşünmüyor değilim fiyatlar abartı sonuçta onun için birikimde yapıyoruz onu alacağıma altın hesabına atarım diyorum
BM22121 HonKiPonKiDoNiNo birazda ismine rağbet var bence yani nadirende olsa güzel şeyler oluyor ama yani sürekli o kadar para vermeyi gerektirecek güzel şeyler görmedim
HonKiPonKiDoNiNo Noname21 Bende almistim 🙈 birde sagolsun annemler d.gununde 2 takim esofman, 1 mont almislar sirf hm den 😍 yukum hafifledi ama aklim almadiklarimda ❤🤣
Deletedmom4444 HonKiPonKiDoNiNo Hic sorma insallah su fais fiyatlara onlem alinie yoksa ciplak kalcaz .Bi lcv bile ucmus pazarlar da ayni
HonKiPonKiDoNiNo Baby_Mila Ben uzun bi sure almam artik tamam .. Kis sezonunu kapadim, eksigi yok sirf benim ac gozlulugum 🙈 😍uygulamayi silicem telefondan :) en mantiklisi altin, bizimde var bir hesabimiz gram gram aliyoruz birseyler
MelekSubasi Deletedmom4444 Lcw giyen zengin olurdu biz cocukken yine öyle oldu bi mont 250 300 tl. Lcwsin sen kendine gel. 🙈
Teemo07 Katun bazen bazı şeyler çok abartılıyor ülkemizde. Onlardan biri de hm bence. Mesela addax, ilk çıktığında fiyatlar çok uygundu şimdi o da uçmuş.. Faruk ekin, bilmiyorum her şehirde var mı o da aynı şekilde..
cankuzularim HonKiPonKiDoNiNo ben oğluma 2 yas tulumu aldim su an 4 büyük yasinda hala giyiyor 4 tame kızıma da aldım o da giyer 4 tane bir tane ne yamuldu ne soldu ne lekesi kaldi uyku tulumlarini da ordan aldim yazliklarini hic baskıları atmadı bile 2 3 yıldır kalitesini beğenmeyenler sasirdim açıkcasi
Prensescilek cankuzularim bende oradan 2′li tulum almıştım 1 senedir giyiyor hiç bir solma vs yaşamadım…
Prensescilek HonKiPonKiDoNiNo ben kizima sürekli.ordan alırım bence kalitesi gercekten iyi ve indirimleri de oldu mu çok güzel oluyor onları yakalamaya bakın. Ayrıca yetişkin koleksiyonu gercekten zevksiz …
HonKiPonKiDoNiNo Prensescilek Indirim zamanlarida aliyorum ama , mesela suan indirimde ama begendigim urunlere ugramamis 🙂
cankuzularim Prensescilek bende 3 lulerden almıştım 79 a😅🤭 oğluma tekli aldim kizim mi 2 yazdır yatarken giyiyor simdide bazen gündüzleri giyer
Baby_Mila HonKiPonKiDoNiNo bende kapadım kış sezonunu ☺️artık yazlık bakarım uygun fiyatlı birikim daha mantıklı çünkü çok güzel günlere büyüsün çok iyi imkanlara sahip olsun tüm bebişler inşallah🙏🏻🥰
Uzayiko HonKiPonKiDoNiNo eskiden bende h&m den giyiniyordum ama tarzı artık bana hitap etmiyor.Fakat iç çamaşırları ve bebek/cocuk ürünlerini beğeniyorum ve bence kaliteli.indirimleri takip etmek gerek.mesela şubatta indirim olacak oğlum için seneye kış için alışveriş yapmayı düşünüyorum
HonKiPonKiDoNiNo Uzayiko Ben kendime hic almiyorum tarzim degill birtek gecen yil 2 tane kot pantolon almistim.. Bebek urunleri sahane bende subata kadar almicam artik birsey 🙈
cankuzularim HonKiPonKiDoNiNo aynen bende yaşamadım kuzenim Almanya’daki gelirken de biseyler getirir o da hep hm nin ürünleri olur