HonKiPonKiDoNiNo Yazannesi1 Ama soyle birsey var o zaman bayagi kaliteli uretim yapiyorlar, burda defactodan aldigin urunler yamulup soluyor.. Hm den gecen yil aldiklarim bile tas gibi 😍
Yazannesi1 HonKiPonKiDoNiNo ürünler yine kaliteli demek istediğim uygun defacto gibi. Tabi şu an defacto bile uygun değildir. Fiyat olarak demek istedim yoksa kalite aynı. 🌸🙏🏻
cankuzularim HonKiPonKiDoNiNo ben oğluma 2 yas tulumu aldim su an 4 büyük yasinda hala giyiyor 4 tame kızıma da aldım o da giyer 4 tane bir tane ne yamuldu ne soldu ne lekesi kaldi uyku tulumlarini da ordan aldim yazliklarini hic baskıları atmadı bile 2 3 yıldır kalitesini beğenmeyenler sasirdim açıkcasi
HonKiPonKiDoNiNo bikerem Kafayi yemisler yaaa , 1 hafta 10 gun icinde bu kadarda olmaz yanii.. Evet cocuk urunleri her zaman yetiskinlere gore biraz daha pahali ama bu kadarinada pess.
Mommqueen HonKiPonKiDoNiNo yurt dışında yaşıyorum ben maximum 25$ bizim burda eşofman setleri 😅 türkşye coşmuş resmen
Sarikuzumalp HonKiPonKiDoNiNo Lcw dan alıyorum her zaman lcw fiyatları da uçtu ama bi hm zara kadar falan değil yine. Geçenlerde 105 liraya eşofman takımı aldım kalitesi de güzel aldığım hiç bir üründe sıkıntı yaşamadım.
HonKiPonKiDoNiNo Sarikuzumalp Ben lcw dan sadece uyku tulumlarini aliyorum, genel anlamda onlardan memnunum.. Arada hediye gelenler oldu onlardada bi sorunla karsilasmadim ama tarz ve model olarak hm favorim..
Baby_Mila HonKiPonKiDoNiNo Cidden çok güzel kazıklanıyoruz fiyatlar bu kadar abartı değilken kaliteye alıştık fiyatlar uçtu maalesef
Yazannesi1 Noname21 bende 3 gündür pek aktif değilim burada Noel olduğu için eşim evdeydi o yüzden 😂🙃 iyiyim çok teşekkür ederim sen neden yoktun 🥲🌺
HonKiPonKiDoNiNo Baby_Mila Ya ben gerekirse kendimden kisiyorum cocuk icin hersey feda olsun diyorum ama nereye kadar..
Noname21 HonKiPonKiDoNiNo allahtan alacaklarimi aldim gece gece bana hm den alışveriş yaptiracaksin 😀
HonKiPonKiDoNiNo Noname21 Bende almistim 🙈 birde sagolsun annemler d.gununde 2 takim esofman, 1 mont almislar sirf hm den 😍 yukum hafifledi ama aklim almadiklarimda ❤🤣
Serife00 HonKiPonKiDoNiNo Kayseri gibi bir memlekette ne hm var ne Zara ikisini de alamıyorum Online da gözümde büyüyor 😂
Katun Teemo07 aynen bende beğenmedim triko kazaklar tiftiflendi gömlekler kendinden geçti zaten hiç parasını haketmiyor
Teemo07 Katun bazen bazı şeyler çok abartılıyor ülkemizde. Onlardan biri de hm bence. Mesela addax, ilk çıktığında fiyatlar çok uygundu şimdi o da uçmuş.. Faruk ekin, bilmiyorum her şehirde var mı o da aynı şekilde..