HonKiPonKiDoNiNo ah sanki digerleri farkli,Eylül ayında ogluma mont aldim ZARA dan. Bugün kar oynamaya giderkrn kastigini dusunerek büyüğünü alayim diye gittik,ayni mont bugun 699tlolmus,bir beden küçüğünü 4 ay once yari fiyatina almistim ya el insaf. Dedim bu kışi bununla gecirsin. Hatta etiketlerin fotoğrafıni cektim ki ben mi yanildim diye ama yanilmamisjm.