[silindi] 1995 9,5 aylık. Benimki uyuyor aslında ama istediğim saatlerde değil. Gündüz fazla uyuyup gece ayakta kalmak istiyor iyice dengemiz bozuldu . Gündüzü geceye çevirdi bende mecbur gündüz onunla yatıyorum ama acilen düzeltmem lazım
arkeologolcam 1995 Gece sürekli uyanıyo gündüz de 1saat uyursa iyi bari bugün bayağı uyudu diyorum yani siz düşünün
Minigim12_ 1995 baş edemiyorum ama iki dk da oturmuyorum o su bu derken akşam oluyir kafayı atıyorum gece de cocugum sürekli uyanıyor bende gündüz öyle sersem sersem geziyorum evin içinde iş falan 😃
Tugcesilam 1995 olusturursun 6. Ayda cnm.4 ay atagini atlatta ama duzen olusturman icin sabah 8′de uyandirman lazmm instagramda baldan anne var onu takip et ben onunla olusturdum duzen
1995 Pinarmete ama neden saat başı kalkarlar neden o uykunun en tatlı yerınde mıykıldanmaları yok mu 😴🥺🥺
1995 Minigim12_ gurbet cok zor rabbım yardımcın olsun canım vallahı ben gene cok sıkışsam anneme kacabılıyorum
1995 [silindi] ayy o da kotu vallahı gunduz uyutmamaya calıs canım dıren ben gece uykusuna gecmeden 2 bucuk saat dırendırıyorum bıraz oyle uyuyo onu da yapmasam hıc olmaz uyumaz 😂
Ysm2019 1995 memeden kesince düzelmeye başladı çok şükür şimdi 1 veya 2 kere su içmeye uyanıyor sadece