1995 [silindi] ayy o da kotu vallahı gunduz uyutmamaya calıs canım dıren ben gece uykusuna gecmeden 2 bucuk saat dırendırıyorum bıraz oyle uyuyo onu da yapmasam hıc olmaz uyumaz 😂
[silindi] 1995 ay mümkün değil tutamıyorum çocuğu illa ki uyuyacak hem de az değil 2-3 saat uyur günde 2 defa. E toplasan 6 saate yakın gündüz uykusu. Gün kalmıyor ki zaten 😂 gündüz nedir bilmiyoruz bu aralar. Elimden geleni yapmaya çalışıyorum ama bakalım inşallah başarılı oluruz. Her seferinde gündüz az uyutacam izin vermem diyorum ama gece uyumadığım için bende onunla yatıyorum kıyamıyorum uyandırmaya . Böyle böyle derken gecemiz gündüzümüz karıştı
Ysm2019 1995 memeden kesince düzelmeye başladı çok şükür şimdi 1 veya 2 kere su içmeye uyanıyor sadece
1995 [silindi] ayy uykusuzluk cok zor benım kı duzensız suan mesela uyuyo 2 saattır bılıyorum uyandırsam geceyı zından edecek bana ee uyandırmasamda edecek ahh ahh 🤦🏻♀️😂😂
1995 [silindi] pekı gece napıyonuz canım ayakta dıyosun ya bızım karanlıkta uyutmaya calısmak dırenmek cebelleşmek ıle gecıyo 😂😂
[silindi] 1995 akşam 2 saat uyuyor mesela 11 den 1 e kadar sonra full enerji toplayıp geri uyanıyor daha önce saatlerce odadan çıkarmadığım oldu tam 4 saat uyutmaya çalıştığım geceler oldu yok mümkün değil uyumadı odadan çıkarmak zorunda kaldım normalde çıkarmam uyutmaya çalışırdım şimdi kesinlikle uyumuyor sabah 5 te uyuyoruz mecbur . Önceden gündüz az uyur gece güzel yatardı hastalandıktan sonra dengesi bozuldu. Ben oğlum eşim gece hep beraber oturuyoruz uykumuz gelene kadar 😂 benim hiç hoşuma gitmiyor tabi gece uykusu başka. İşin kötü yani bende gündüz uyuduğum için gece uykum gelmiyor
yaramaz_bocegim 1995 herkesle aram bozuk herkesi tersliyorum eşime sabrım tahammülüm kalmadı sinir küpü olmuş durumdayım uykusuzluktan Böyle baş ediyorum. Not 1 yaşında 🙄
2205 1995 çocuğuna göre değişiyor bu durum. Ben 17,5 aylıkken kreşe verdim o zamandan beri hayatımız daha yolunda. Benim oğlum çok hareketli ve bana çok bağlı. Okuldan gelince bensiz öbür odaya gitmez. Şu an 2,5 yaşında hala tuvalete beraber giriyoruz
arkeologolcam 1995 Gece sürekli uyanıyo gündüz de 1saat uyursa iyi bari bugün bayağı uyudu diyorum yani siz düşünün
Tugcesilam 1995 olusturursun 6. Ayda cnm.4 ay atagini atlatta ama duzen olusturman icin sabah 8′de uyandirman lazmm instagramda baldan anne var onu takip et ben onunla olusturdum duzen