Anne1212 benim de oluyor .plt düşüklüğü var aynı zaman da kanım çok cıvık .sezeryan doğum yapacağım zaman dijtir fakülteye hematolojiye göndermişti .bu şekilde doğuma alamam diye .arasitirildi doğuma engel değil diye izin kağıdı verildi .plt hamileligim de 104 felandi .doğum yapınca 140 kara çıktı ..şuan için sadece morarip geçiyor