Ee011 Anne1212 bende bugün kan verdim doktora da söyledim şikayetimi sonuçlara baktım bişey yok ama olsa çıkar mıydı acaba
Anne1212 Ee011 doktor benim için kan pıhtılaşması bozukluğum birde fonksiyon bozukluğu olduğu için normal dedi ama siz yinede araştırma hastanesine gidin hematolojide bir tahlil yaptırın ihmale gelmez böyle şeyler
Prenses_annesi22 Ee011 evet cıkıyor bıde farklı bır kan testı yapılıyor genetık dıye aıledekı genlere bakıyolar
Ee011 Anne1212 dahiliyedeki kan sonuçları temiz şuan ama birde hemetolojiye görün dedi orda neye bakılıyor 😔
Kbrdn Ee011 yok bunun için gıtmedım sezeryandan sonra dolaşımla ılgılı bıse olabılır ama amelyat sonucta