Bende de kaç senedir vardı hiç umursamazdım bir yere vurduğumu düşünürdüm. Evlendikten sonra eşim söyledi bu morluklar iyi bişey değil dedi üniversite hastanesine gittik Hematolojiye, bir sürü test verdik sonuç ise vücudum da pıhtılaşma oluşmuyormuş 😔 kanama oluşumunda kan kaybı yaşanabilirmiş. Hamile kaldığımda sonuçlarımı kadın doğuma gösterdim sezeryan doğum da fazla kan kaybedebilirsin kan bulundurmamız lazım dedi. Çok şükür ki normal doğum yaptım. Birde zor durumda kalmadığım sürece parol dan başka ilaç kullanmıyorum çünkü diğer ilaçlar kanamaya sebep oluyormuş oda vücutta morarma yaparmış doktorum bu şekilde söyledi. Size de geçmiş olsun Allah şifa versin inşallah kötü sonuç çıkmaz.