Edalikuzusu SEDANURRRR ben bi ara sıcak suda çözdürüyordum kötü bi koku oluyordu bakteri üretiyormuş emzirme danışmanına sormuştum sıcak suda çözdürmeyi bırakınca sorun düzeldi
Elmel honeysmom canm o bozulmamış normal öyle kokmasi ama şöyle yap bir gece önceden buzlukta çıkar dolaba koy orda çözülüyor kendi ve en fazla 24 saat durabilir orda bebeğine veecegin zaman biberona koy ılık suda ısıt buzkuktaki sütun tadidq kokusu da degisiyor bu normal
Edalikuzusu SEDANURRRR o zaman ılık hafif sıcak suya koyuyorum biberonla 30 saniye falan tutup alıyorum çok çabuk ısınıyor zaten
Edalikuzusu ipekkizz ya ben 6 ayı geçenleri atıyorum 6.5 ay falan verdim aslında bir şey olmadı ama ne bileyim atıyordum atmasam mı çalışıyordum işi bıraktım kaldı sütler öyle hepsi çöpe gidecek diye üzülüyordum
SEDANURRRR Edalikuzusu anladım canım ben hep öyle yapıyordum zaten 20 gün kadar verebildim süt, merakımdan sordum teşekkür ederim 🤩
sadeturkvatandasi honeysmom ben ilk buzdolabına koyuyorum orada tamamen çözülünce de benmari usulü kasede hafif ılıtıyorum.
Sehertosunn ipekkizz hayir yanlış bir bilgi. Buzdolabinda 3 gün kalabilir buzlukya 3 ayda diyen var 6 ayda.
kenankaan honeysmom benmari usulü ısıtın, buzluktan çıkınca değişik kokması normal demişti bana emzirme danışmanım
Azraaltay Edalikuzusu ya canım benım kızım uc aylık olucak ocakta atmalımıyım ekım sutlerımı buzlugum tıka baza dolu atmakta ıstemıyorum napcm bılmyrm sagıyorum
Edalikuzusu Azraaltay atma canım 6 aya kadar saklanıyor ben sırf o sebepten derin dondurucu aldım buzlukta yer kalmayınca
ipekkizz Sehertosunn neye göre yanlıs bilgi? Ben doktorumuzun yönlendirmesiyle konusuyorum. 1 sene oldu kullanıyorum bir sorun yasamadım🤷🏻♀️ Tesekkür ederim yorumunuz için yinede.
Mercidursun Donduktan sonra yağ parcaları bölündüğü için öyle kokması normal bozulmamıştır sütleriniz buzluylem degılde once buzdolabında çözdurup sonra benmarı usulü ılıtmayı deneyin
Syyyy Edalikuzusu hayır yanlış bilgi vermeyin 3 kuralı var. Oda sıcaklığında 3 saat , buzdolabında 3 gün , buzlukta 3 ay saklanıyor. Süt bu bozulur şakaya gelmez Allah korusun bebeğe bir şey olur.
Azraaltay Edalikuzusu tamam canım bozulmuyo dımı yarı benımkımde yarısı kaynanmgılınde valla bı rıskı yoktr ınsallah
Syyyy honeysmom buzlu sütün dolapta çözülmesini bekleyeceksiniz ılık suda veya oda sıcaklığında değil. Buzlunolarak dolaba alın dolapta eriyince ılık suda ılıtın öyle içirin. BuLuktan direk oda sıcaklığında veya suda eriyen süt bozulur zaten. FiZik kurallarına aykırı