Syyyy hepimiz o şekilde biliyorduk bende öyle biliyordum öyle başladım sonra instagramda bi doktorun paylaşımına denk geldim 6 ay saklayabilirsiniz süt bozulmuyor sadece bebeğe kilo yapacak besin değeri kayboluyor dedi. Sonra kendi doktoruma sordum oda aynı şeyi söyledi . İçim rahat etmedi başka bir doktora daha gittim oda öyle söyledi .Yani oradan buradan okuyup AA öyleymiş deyip yapmadım . Süt bozulduğunda anlıyorsunuz zaten bozulmadılar. Emzirme danışmanınada sordum hastanede oda artık böyle yapılıyor bozulmuyormuş dedi . Yoksa üç saat dışarısı üç gün buzdolabı alt kısmı üç ay buzluk diye başladım öyle biliyordum bende hemşireyim ama bazen bilgiler güncelleniyor demek ki